Οι ανάγκες των πελατών και οι υπηρεσίες MPS επόμενης γενιάς στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής για τη Xerox Hellas

Με αφορμή τον παγκόσμιο διαχωρισμό της Xerox από την 1η Ιανουαρίου 2017 σε δύο νέες εταιρείες – μία Τεχνολογίας Εγγράφων που θα κρατήσει το όνομα Xerox και μία Παροχής Υπηρεσιών Επιχειρηματικών Διαδικασιών που θα λειτουργεί με το όνομα Conduent – ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της Xerox Hellas, Βασίλης Ραμπάτ, αποκάλυψε τα βασικά σημεία του νέου στρατηγικού πλάνου της εταιρείας, με στόχο την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στην Ελληνική αγορά.

Όπως ανέφερε ο κ. Ραμπάτ : «Σε διεθνές επίπεδο, η ‘νέα’ Xerox θα είναι μια εταιρεία που θα πατά γερά στο καινοτόμο DNA της και θα κινείται προς τα εμπρός με έναν ακόμη πιο πελατοκεντρικό τρόπο. Η νέα οργάνωση ανά χώρα (αντί ανά line of business) θα μειώσει τη γραφειοκρατία, θα διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων και θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα, η προγραμματισμένη αναβάθμιση του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης θα προσφέρει ακόμη πιο στοχευμένες τεχνολογικές λύσεις για τους πελάτες μας».

Συνεχίζοντας τόνισε: «Στην Ελλάδα θα λειτουργούμε κάτω από το brand της Xerox όπως ακριβώς συμβαίνει τα τελευταία 45 χρόνια, εστιάζοντας όμως ακόμη περισσότερο στην αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Η προσοχή των ανθρώπων μας αλλά και της ξεχωριστής ομάδας συνεργατών μας, που είναι παρούσα σε όλη την επικράτεια, θα επικεντρωθεί στους ακόλουθους τομείς:

  • Στην ανάπτυξη των Υπηρεσιών Διαχείρισης Εγγράφων επόμενης γενιάς (next gen MPS) στις μεγάλες επιχειρήσεις, με στόχο τον αυτοματισμό και την απλοποίηση της εργασίας.
  • Στη διευκόλυνση της ροής εργασίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με Level 1 Managed Print Services – δηλαδή τη light version της συνολικής λύσης MPS με κριτήριο την ευελιξία και την ευκολότερη προώθηση ως «υπηρεσίας σε πακέτο» από το δίκτυο συνεργατών μας.
  • Στην ανάληψη και διαχείριση εκτυπώσεων και κατασκευής οποιουδήποτε Marketing προωθητικού υλικού και προγράμματος για το λογαριασμό πελατών μας (υπηρεσίες CMS).
  • Στην προσφορά προστιθέμενης αξίας στις μικρότερες επιχειρήσεις και τους τελικούς καταναλωτές, με ενέργειες όπως τα 5 χρόνια εγγύηση που δίνουμε σε επιλεγμένα μοντέλα.

Άλλες ευκαιρίες ανάπτυξης βλέπουμε στη μεγάλη γκάμα των εξελιγμένων i-series συσκευών μας, στην ψηφιακή εκτύπωση βιβλίων και συσκευασιών, καθώς και σε πολλά πρωτοποριακά software – όπως το Easy Translation App, την πρώτη εφαρμογή για εκτυπωτές που μεταφράζει αυτόματα σε 45 γλώσσες με το πάτημα ενός κουμπιού!».

Καταλήγοντας ο κ. Ραμπάτ πρόσθεσε «H έμπειρη ομάδα μας, η υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που προσφέρουμε, η προσήλωσή μας στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και η αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τις λύσεις μας αποτελούν την κινητήρια δύναμη που θα βοηθήσει μικρές ή μεγαλύτερες επιχειρήσεις να απλοποιήσουν την εργασία τους, να μειώσουν τα κόστη τους και να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον».