Η CLOUDBIZ μέγας χορηγός του MARTECH 2017

Μεγάλος χορηγός του συνέδριου Marketing Technology 2017 ήταν η CLOUDBIZ, κορυφαίο Marketing technology agency της Ελλάδας και μέλος του ομίλου FF Group, με 12 χρόνια επιτυχημένης δραστηριότητας στον τομέα της εφαρμογής βέλτιστων πρακτικών για την  δημιουργία πιστών πελατών.

Στη διάρκεια του συνεδρίου, ο κ. Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της CLOUDBIZ, μίλησε για την αξία που έχει η ενοποιημένη εμπειρία του πελάτη για την υγιή ανάπτυξη και την επέκταση της πελατειακής βάσης κάθε επιχείρησης, παρουσιάζοντάς παράλληλα τους πλέον σύγχρονους τρόπους και τα καλύτερα case studies διατήρησης και προσέγγισης νέων πελατών.

Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο κ.Καραλής κατά τη διάρκεια της ομιλίας του: «Θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο και αναγνωρίζοντας τον πελάτη σε κάθε κανάλι, κατανοούμε την καταναλωτική του συμπεριφορά και δημιουργούμε εξατομικευμένα προφίλ που μας βοηθούν να υλοποιούμε στοχευμένες ενέργειες προώθησης μέσω tailor-made τεχνολογικών λύσεων και omni-channel στρατηγικών επαφής. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθούμε στρατηγικά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες και μοναδικές σχέσεις με τους πελάτες τους, που είναι και το σημαντικότερο κεφαλαίο για μία εταιρεία». 

Διαθέτοντας δυναμική παρουσία στην Ελλάδα και σε 8 ακόμη χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η CLOUDBIZ αποτελεί marketing technology agency που με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των σύγχρονων καταναλωτών, σχεδιάζει και υλοποίει επιτυχημένα, στοχευμένα και καινοτόμα omni-channel προγράμματα πιστότητας πελατών και προσωποποιημένες προωθητικές ενέργειες, συμβάλλοντας δυναμικά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων και στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων της εκάστοτε εταιρείας με τους πελάτες της.

Το συνέδριο Marketing Technology 2017 πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου, παρουσία εκατοντάδων Marketing και IT στελεχών, με στόχο να αναδείξει τις νέες διεθνείς τάσεις στην αγορά του Marketing, όπως αυτές διαμορφώνονται με τη χρήση των δεδομένων και της τεχνολογίας για τον επιτυχή σχεδιασμό αποδοτικών ενεργειών Marketing και την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων στην προσέγγιση των καταναλωτών.