Στο Δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link η «ΔΩΔΩΝΗ» A.E.

Στοχεύοντας στην άμεση ηλεκτρονική διασύνδεση με τις συνεργαζόμενες αλυσίδες Super Market, η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. συνδέθηκε στο δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος Ομίλου Entersoft), απολαμβάνοντας σημαντικές δυνατότητες επέκτασης στο πελατολόγιό της.

Για τη ΔΩΔΩΝΗ, η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες γαλακτοβιομηχανίες της Ελλάδας και την Νο1 εταιρεία στις πωλήσεις φέτας ΠΟΠ, η γρήγορη, ακριβής και εύκολη συνεργασία με τις αλυσίδες Super Market που εξυπηρετεί, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη της λειτουργία, καθώς οι καθημερινές εμπορικές συναλλαγές και παραδόσεις συνοδεύονται από μεγάλο πλήθος τιμολογίων προς διαχείριση και καταχώριση. Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο τη βελτιστοποίηση όλων των συναλλαγών, η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. ξεκίνησε συνεργασία με τη Retail@Link αξιοποιώντας τη λύση R@L eInvoicing EDI η οποία επιτρέπει την τάχιστη ανταλλαγή του περιεχομένου των τιμολογίων-πωλήσεων από ERP-σε-ERP προς το πελατολόγιό της, χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης καταχώρισης από τα τμήματα λογιστηρίου. Με αυτόν τον τρόπο, ο κύκλος τιμολόγησης-πληρωμής επιταχύνεται και ολοκληρώνεται με αυξημένη ακρίβεια, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και τα δύο συνεργαζόμενα μέρη. Επιπλέον, μέσα από τη διασύνδεση στο B2B δίκτυο της Retail@Link, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να αυξάνει επ’ άπειρον τις ηλεκτρονικές της διασυνδέσεις με το πελατολόγιό της, χωρίς διαχειριστικό κόστος, εξασφαλίζοντας οικονομίες κλίμακας και επεκτασιμότητα.

Από το 1963 μέχρι σήμερα,  η ΔΩΔΩΝΗ εξελίχθηκε από μια μικρή μονάδα παστερίωσης φρέσκου γάλακτος, που εξυπηρετούσε αποκλειστικά τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης των Ιωαννίνων, σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων στην Ελλάδα. Κυρίαρχοι συντελεστές στην αναπτυξιακή της πορεία ήταν και παραμένουν οι πολύ δυνατές, μακροχρόνιες σχέσεις με τους παραγωγούς της Ηπείρου, η καθιέρωση των πλέον υψηλών προτύπων ποιότητας στην παραγωγή,  καθώς και η διαρκής ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της, ώστε αυτά να ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες και τις προτεραιότητες των καταναλωτών.