Η Oracle παρουσιάζει τη στρατηγική της για την επόμενη γενιά Cloud: Έξυπνες εφαρμογές

Η Oracle εμπλουτίζει το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο Cloud του κλάδου με νέες
υπηρεσίες Cloud SaaS και βελτιώσεις

Ενισχύοντας τη θέση της ως ο κορυφαίος προμηθευτής εφαρμογών Cloud στον κλάδο, η Oracle παρουσίασε τη στρατηγική της για την επόμενη γενιά λύσεων Cloud στην πλατφόρμα Software as a Service (SaaS), που συνδυάζουν δεδομένα τρίτων με ανάλυση σε πραγματικό χρόνο και στοιχεία συμπεριφορών, για να δημιουργήσουν εφαρμογές Cloud οι οποίες μπορούν να προσαρμόζονται και να μαθαίνουν. Το αποτέλεσμα: έξυπνες εφαρμογές Cloud που παρέχουν αυτομάτως εξατομικευμένες προτεινόμενες ενέργειες και οργανώνουν τις εργασίες των χρηστών της επιχείρησης, σε τομείς όπως το ανθρώπινο δυναμικό ή τα χρηματοοικονομικά.

Υπό την ονομασία Adaptive Intelligent Applications, αυτή η νέα γενιά λύσεων Cloud βασίζεται στις πληροφορίες που περιέχονται στο Oracle Data Cloud, που αποτελεί μια συλλογή περισσότερων από 5 δισεκατομμύρια προφίλ καταναλωτών και επιχειρήσεων, με πάνω από 45.000 χαρακτηριστικά (attributes). Όταν ενεργοποιηθούν, αυτές οι νέες Adaptive Intelligent Applications χρησιμοποιούν τα δεδομένα επιπέδου web της Oracle και εφαρμόζουν εξελιγμένες επιστημονικές μεθόδους για να μάθουν και να απορροφήσουν δεδομένα σχετικά με τους χρήστες ενός οργανισμού και τις συμπεριφορές τους, ώστε να δώσουν στοχευμένες πληροφορίες σε πελάτες και εργαζόμενους. Τα στοιχεία από αυτές τις μεθόδους εις βάθος ανάλυσης χτίζουν μια γνωσιακή βάση η οποία βοηθάει στη βελτίωση των αποτελεσμάτων των οργανισμών.

Ο R “Ray” Wang, επικεφαλής αναλυτής της Constellation Research, δήλωσε: «Υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία αξιοποίησης των ψηφιακών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μέσα από εφαρμογές και εργαλεία ανάλυσης μηχανικής εκμάθησης. Ο μεγάλος όγκος δεδομένων της Oracle, η υψηλή εμπειρία της στην επιστήμη των δεδομένων, η τεράστια υπολογιστική ισχύς, η εξειδίκευση στον κλάδο και στους τομείς, καθώς και το εύρος των εφαρμογών την φέρνουν στην ιδανική θέση για να πρωτοστατήσει σε αυτόν τον γρήγορα αναπτυσσόμενο χώρο.»

Ο Steve Miranda, Executive Vice President, Applications Development, Oracle, δήλωσε: «Τα δεδομένα μιας εταιρείας αποτελούν το πιο πολύτιμο όπλο της. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές σήμερα, οι εταιρείες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στα δεδομένα τους ώστε να κάνουν έξυπνες προβλέψεις και να αναπτυχθούν. Οι Oracle Adaptive Intelligent Applications αξιοποιούν ανώνυμες πληροφορίες από το εκτενές μας Data Cloud ώστε να βελτιστοποιηθεί η υφιστάμενη λειτουργικότητα των εφαρμογών Cloud. Όταν αυτό συνδυαστεί με τα δεδομένα μιας εταιρείας, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε κορυφαίες προσαρμοσμένες αξιοποιήσιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση της επιχειρηματικής απόδοσης.»

Οι Oracle Adaptive Intelligent Applications έχουν άμεσα οφέλη για τις διευθύνσεις των επιχειρήσεων, καθώς τις τροφοδοτούν με αξιοποιήσιμες επιχειρηματικές πληροφορίες και στοιχεία για τους πελάτες, ώστε να λαμβάνουν καλύτερα μελετημένες αποφάσεις:

  • Τα στελέχη των Χρηματοοικονομικών μπορούν να διαπραγματευτούν γρήγορα καλύτερους όρους συνεργασίας με προμηθευτές, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουν για τη βελτιστοποίηση των αναγκών σε ταμειακές ροές και εξισορροπούν τα κόστη – ειδικά σε κρίσιμα οικονομικά γεγονότα όπως το τέλος ενός τριμήνου ή για έναν υψηλό όγκο πληρωτέων.
  • Οι υπεύθυνοι προσλήψεων του τμήματος Ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να εντοπίζουν αυτόματα τους καλύτερους υποψηφίους στο συντομότερο χρόνο και οι διευθυντές HR μπορούν να δημιουργούν περιγραφές εργασιών που θα βοηθήσουν τους υποψηφίους να βρουν πιο αποτελεσματικά τις καλύτερες και πιο κατάλληλες θέσεις.
  • Οι διευθυντές του Marketing και του εμπορικού τμήματος μπορούν να πετύχουν αύξηση πωλήσεων, επαναλαμβανόμενες αγορές και, εν τέλει, περισσότερα έσοδα, με έξυπνες, συναφείς προσφορές και προτεινόμενες ενέργειες για συγκεκριμένους καταναλωτές.
  • Οι διευθυντές Εφοδιαστικής αλυσίδας μπορούν να βρίσκουν αυτόματα τις καλύτερες επιλογές για τη διανομή αγαθών σε όλο τον κόσμο, βελτιστοποιώντας τα κόστη και τις τιμές για τους αγοραστές και τους μεταφορείς ώστε να πετύχουν τρόπους μεταφοράς με την καλύτερη δυνατή αξία για τις εταιρικές αποστολές.

Ο Dave Schubmehl, Research Director, Cognitive Systems and Content Analytics, IDC, δήλωσε: «Στο άμεσο μέλλον, κάθε εταιρική εφαρμογή θα είναι μια έξυπνη εφαρμογή η οποία θα μπορεί να μαθαίνει από τις αλληλεπιδράσεις με τα δεδομένα μιας εταιρείας. Οι νέες έξυπνες, προσαρμοζόμενες λύσεις της Oracle επεκτείνουν ακόμα περισσότερο την αξία μιας τέτοιας ευκαιρίας. Ξεχωρίζουν από τις άλλες καθώς επιτρέπουν στις έξυπνες εφαρμογές να μαθαίνουν από δισεκατομμύρια ανώνυμα προφίλ καταναλωτών και επιχειρήσεων που διατίθενται από την Oracle.»

Βασισμένη στην κορυφαία σουίτα Cloud Applications, η Oracle επέκτεινε ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιο SaaS με πρόσθετες νέες εφαρμογές Cloud και βελτιώσεις που καλύπτουν τους τομείς των πωλήσεων, του marketing, των χρηματοοικονομικών, των ανθρώπινων πόρων και άλλων τομέων των επιχειρήσεων. Ορισμένες από τις νέες λύσεις περιλαμβάνουν:

  • Oracle Engagement Cloud, μέρος του χαρτοφυλακίου Oracle Customer Experience Cloud: είναι μια νέα λύση που συνδυάζει τη λειτουργικότητα της Oracle στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση, παρέχοντας ένα μοναδικό συνδυασμό αυτοματοποίησης πωλήσεων, διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης, διαχείρισης γνώσεων και υπηρεσιών self-service πελατών. Το Oracle Engagement Cloud επιτρέπει στους εργαζόμενους των οργανισμών να παρέχουν υπηρεσίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης από μια ενιαία οθόνη, δημιουργώντας μια κεντρική εμπειρία πελάτη. Το Oracle Engagement Cloud συνεισφέρει στη βελτίωση της ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τις ευκαιρίες για συμπληρωματικές πωλήσεις, ειδικά για οργανισμούς που λειτουργούν με υψηλής αξίας επαφές με τους πελάτες σε προσωπικό επίπεδο, όπως διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, αντιπρόσωποι πωλήσεων μεγάλων εταιρειών ή διευθυντές που χρειάζονται πρόσβαση σε αιτήματα εξυπηρέτησης, σε κλάδους όπως χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, υψηλή τεχνολογία και μεταποιητική βιομηχανία, καταναλωτικά αγαθά και τηλεπικοινωνίες.
  • Oracle Financial Consolidation and Close (FCCS) Cloud, μέρος του χαρτοφυλακίου του Oracle’s Enterprise Performance Management Cloud: επιτρέπει στους Οικονομικούς Διευθυντές (CFO) οργανισμών κάθε μεγέθους να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο, να εξασφαλίσουν διαφάνεια και να πετύχουν ακριβή αποτελέσματα για το κλείσιμο. Με δυνατότητα υλοποίησης μέσα σε μερικές εβδομάδες, το Oracle FCCS παρέχει στους CFO τη λειτουργική ευελιξία που χρειάζονται ώστε να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα οικονομικά τους αποτελέσματα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς ενδιαφερόμενους, να ενοποιήσουν γρήγορα τα λειτουργικά αποτελέσματα μιας εξαγορασμένης επιχείρησης για διασφάλιση συμμόρφωσης, καθώς και για να επεκταθούν παγκοσμίως χωρίς την ανάγκη για εκ νέου υλοποίηση βασικών χρηματοοικονομικών διαδικασιών ή συστημάτων.
  • Oracle Revenue Management Cloud, μέρος του Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud: βελτιώνει την ορατότητα επί της κατάστασης και της αξίας των συμβάσεων, εξασφαλίζει συμμόρφωση στην αναγνώριση εσόδων και δημιουργεί παραμετροποιήσιμες και ελέγξιμες καταχωρίσεις εσόδων. Η λύση επιτρέπει στις εταιρείες να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές του προτύπου ASC 606/IFRS 15, επιταχύνοντας τη μετάβαση στα νέα λογιστικά πρότυπα. Οι νέες βελτιώσεις του Oracle ERP Cloud παρέχουν νέα υποστήριξη στους Οικονομικούς Διευθυντές (CFO) και τους οργανισμούς τους, με πρότυπα αναγνώρισης εσόδων και δυνατότητες λογιστικής παρακολούθησης πολλαπλών περιόδων. Ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και τα μέσα ελέγχου, το Oracle ERP Cloud επιτρέπει επίσης στους οργανισμούς να αναπτυχθούν παγκοσμίως, με δυνατότητες για πολλαπλές γλώσσες, πολλαπλές γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές (GAAP), πολλαπλά νομίσματα και επεκτάσεις τοπικής προσαρμογής που μπορούν να μετασχηματίσουν τη χρηματοοικονομική διεύθυνση. Ως η πιο ολοκληρωμένη, σύγχρονη και δοκιμασμένη λύση ERP Cloud, το Oracle ERP Cloud έχει μια γρήγορα αναπτυσσόμενη πελατειακή βάση με ισχυρή ανταπόκριση στο δημόσιο τομέα και τους περιφερειακούς και κεντρικούς κρατικούς φορείς.
  • Oracle Student Cloud: η νέα λύση Oracle CX for Higher Education χρησιμοποιεί την εύχρηστη τεχνολογία της Oracle για φορητές συσκευές για να βοηθήσει τους υπεύθυνους προσλήψεων να ενισχύσουν το κανάλι των υποψηφίων τους, στοχοποιώντας και αξιολογώντας τους πιο κατάλληλους υποψήφιους μέσα από δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης, email και SMS CRM. Τα ενσωματωμένα εργαλεία ανάλυσης του Oracle Student Recruiting Cloud βοηθούν επίσης στη βελτίωση των προβλέψεων και της παρακολούθησης και βελτιστοποιούν τις επιδόσεις των υπεύθυνων προσλήψεων στους τομείς τους. Το Student Management Cloud είναι η πρώτη εφαρμογή της Oracle για συστήματα πληροφοριών σπουδαστών (SIS) στο Cloud. Παρέχει ένα σχέδιο διαχείρισης των σπουδαστών και το υπόβαθρο για μη παραδοσιακές πανεπιστημιακές λειτουργίες σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα SIS επόμενης γενιάς, που υποστηρίζει αλλαγή ακαδημαϊκών μοντέλων μέσω της διαχείρισης πολύπλοκων ακαδημαϊκών δομών, εξατομικευμένης εκμάθησης, έγκαιρης πληροφόρησης και πρόσβασης σε πολιτικές BYOD.
  • Oracle Human Capital Management Cloud: η πιο πρόσφατη έκδοσή του παρέχει λύσεις για τη διαχείριση πολύπλοκων εργατικών κανόνων και συμβατικών όρων που επιτρέπουν στους πελάτες να ορίζουν κανόνες καταλληλότητας για βασικά στοιχεία του ανθρώπινου δυναμικού και κριτήρια για παροχές, απουσίες, διαχείριση χρόνου, εργασιακά θέματα και μισθοδοσία. Η Oracle βοηθάει επίσης στην ύπαρξη ενός πρόσθετου επιπέδου ελέγχου, η διαχείριση του οποίου μπορεί να γίνεται εύκολα στο Cloud. Οι επιπλέον γενικές και κλαδικές επεκτάσεις για την ανώτερη εκπαίδευση, το λιανικό εμπόριο, τις κατασκευές, το δημόσιο τομέα και την παροχή επαγγελματικών υπηρεσιών, επίσης διευκολύνουν τους πολυεθνικούς οργανισμούς στην υλοποίηση και παραμετροποίηση των λύσεων με εκτεταμένες τοπικές προσαρμογές για 99 χώρες.
  • Oracle Internet of Things Cloud: συλλέγει δεδομένα και εκτελεί αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες από τμήματα της επιχείρησης, όπως διευθυντές παραγωγικών μονάδων, μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τον ποιοτικό έλεγχο, να ενημερώνονται έγκαιρα για τις ανάγκες προληπτικής συντήρησης, να βελτιώνουν την ασφάλεια των εργαζομένων και του εξοπλισμού, και να βελτιστοποιούν την απόδοση μέσω των εφαρμογών του Oracle IoT Cloud.
  • Oracle Supply Chain Management Cloud: με τις ενημερώσεις του, επιτυγχάνεται αυξημένη ευελιξία, μειωμένα κόστη και βελτιωμένη απόδοση και ορατότητα σε κάθε τομέα της επιχείρησης. Αυτό το ολοκληρωμένο υπόβαθρο επιτρέπει στους προοδευτικούς οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες τους από τη μορφοποίηση της ιδέας μέχρι τη σχεδίαση, την αποτύπωση παραγγελιών, την παραγωγή και τον προγραμματισμό, τις αποστολές και τα logistics. Χάρη στις επιπλέον αξιοποιήσιμες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μέσα από δυνατότητες όπως το Internet of Things και το Oracle Data Cloud, η Oracle φέρνει στην αγορά μια λύση για την Έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα.