2310716172 info@greekinformatics.gr

ΠΕΚΑΠ-Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2017

GreekInformatics Εκπαίδευση ΠΕΚΑΠ-Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2017

Εκπαίδευση

ΠΕΚΑΠ-Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2017

image_pdfimage_print

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού η οποία πραγματοποιείται από 7 έως και 22 Οκτωβρίου 2017, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), καλεί τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20 που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, να συμμετάσχουν ενεργά με αντίστοιχες δράσεις στο πλαίσιο των μαθημάτων τους. Οι δραστηριότητες ανάπτυξης κώδικα σε διάφορες γλώσσες και περιβάλλοντα, προτείνεται να υλοποιηθούν στα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής και σε συνεργασία, όπου είναι εφικτό, με τους Σχολικούς Συμβούλους και με τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. της κάθε περιοχής.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού ξεκίνησε το 2013 με βασικό στόχο την προώθηση της δημιουργικότητας μέσω του προγραμματισμού και της ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων. Αποτελεί πρωτοβουλία ομάδας 90 εθελοντών που φέρνει την κωδικοποίηση και τον τεχνολογικό αλφαβητισμό πιο κοντά σε όλους τους πολίτες, με έναν τρόπο ελκυστικό, κατανοητό και ευχάριστο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας, A. Bogliolo, «από την αρχαιότητα οι άνθρωποι δημιούργησαν πολλά πράγματα από πέτρα, σίδερο, χαρτί και μολύβι, τα οποία έχουν αλλάξει τη ζωή μας, τώρα όμως ζούμε σε μια διαφορετική εποχή, όπου ο κόσμος μας βασίζεται στη χρήση Η/Υ και τον προγραμματισμού τους, ας μάθουμε λοιπόν να προγραμματίζουμε για να διαμορφώσουμε το μέλλον μας».

Το 2016, περισσότεροι από 968.000 άνθρωποι συμμετείχαν σε 23.043 εκδηλώσεις εκμάθησης κώδικα σε 50 χώρες στην Ευρώπη και πέραν αυτής. Η Π.Ε.ΚΑ.Π., όπως συνέβη και την προηγούμενη χρονιά, πρόκειται να διοργανώσει τον Φεβρουάριο Ημερίδα Αποτίμησης των δράσεων που υλοποιήθηκαν, προκειμένου να αναδείξει την αναγκαιότητα του προγραμματισμού και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.


Δείτε την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ εδώ

image_pdfimage_print

Tagged