Η πρωτοπόρα Σιδηροδρομική Εταιρεία της Ιταλίας αξιοποιεί το Internet of Things και επιλέγει τη λύση SAP® Predictive Maintenance and Service για να αυξήσει την αποτελεσματικότητά της και να παρατείνει τον Κύκλο Ζωής του εξοπλισμού της
Τη λύση SAP Predictive Maintenance and Service επέλεξε η Trenitalia, για να εξασφαλίσει υψηλότερα επίπεδα λειτουργικής επάρκειας και αποτελεσματικότητας, αποτροπή πιθανών προβλημάτων και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τον εξοπλισμό της. Μέσα από τη λύση της SAP, η Trenitalia θα έχει πλέον τη δυνατότητα να αξιοποιεί real time πληροφορίες που προέρχονται από τα ίδια τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό της, και σε συνδυασμό με το Internet of Things (ΙοΤ) θα μπορεί να προβλέπει και να διαχειρίζεται πιθανά προβλήματα εγκαίρως, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει. Η εκδήλωση για την ανακοίνωση της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Σιδηροδρομικό Μουσείο της πόλης Pietrarsa στην Ιταλία, όπου η SAP και η Trenitalia παρουσίασαν μια τεχνολογία που θα αλλάξει το μέλλον του digital transportation.
“Στην Trenitalia δεσμευόμαστε στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και πρακτικών, τόνισε η Barbara Morgante, CEO της Trenitalia. “Προσπαθούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, επενδύοντας σε high-tech λύσεις, οι οποίες κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ασφαλές και ξεκούραστο. Η συνεργασία μας με τη SAP αποτελεί μέρος αυτής της στρατηγικής και μας βοηθάει να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες, μειώνοντας παράλληλα τα εταιρικά κόστη μας.”
“Είναι ιδιαίτερη τιμή για τη SAP να υποστηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Trenitalia και την συνεχή προσπάθειά της για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών,” τόνισε ο Bill McDermott, CEO της SAP. “Η καινοτόμα χρήση της τεχνολογίας από την Trenitalia μέσα από τα πιο σύγχρονα εργαλεία κάνει πραγματικότητα την υπόσχεση του Internet of Things, με οφέλη τόσο για την εταιρεία, όσο και για τους εκατομμύρια ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν κάθε χρόνο την Trenitalia.” Η εκδήλωση για την ανακοίνωση της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε μια μέρα αφότου η SAP ανακοίνωσε ένα πολυετές πλάνο επένδυσης 2 δις. στην τεχνολογία “IoT” μέχρι το 2020.
Βελτιώνοντας την Αξιοπιστία και Μειώνοντας τα Λειτουργικά Κόστη
Ως μέλος του FS Group, η Trenitalia διαθέτει ένα στόλο περισσότερων από 30,000 τρένων, ηλεκτρικών και ελαφρότερου φορτίου, καθώς και πούλμαν και φορτηγά, ενώ καθημερινά έχει σε λειτουργία πάνω από 8,000 τρένα. Με ένα ήδη πλούσιο παρελθόν όσον αφορά την καινοτομία στον κλάδο των μεταφορών, η Trenitalia αναζητούσε ένα τρόπο να αποτρέπει πιθανά προβλήματα και να μειώνει το χρόνο συντήρησης του εξοπλισμού, βελτιώνοντας, παράλληλα, τον κύκλο ζωής τους. Στις αρχές του 2014, η Trenitalia συνεργάστηκε με τη SAP με σκοπό να εδραιώσει ένα μοντέλο συντήρησης, αναπτύσσοντας τη λύση SAP Predictive Maintenance and Service. Η συγκεκριμένη λύση παρείχε τη δυνατότητα στην Trenitalia να αναλύει δεδομένα προερχόμενα από αισθητήρες, καθώς και να παρακολουθεί από απόσταση τη «συμπεριφορά» του εξοπλισμού, μειώνοντας έτσι το λειτουργικό κόστος, και δίνοντας έμφαση στην αξιοπιστία των υπηρεσιών για τους πελάτες.
“Η δυνατότητα να προβλέπουμε τις ανάγκες συντήρησης ή την εμφάνιση προβλημάτων μας επιτρέπει να μειώσουμε τις πιθανότητες λάθους, να έχουμε πιο αποτελεσματικές διαδικασίες και να μπορούμε να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες με ποιοτικά standards που συνεχώς βελτιώνονται,” τόνισε ο Danilo Gismondi, CIO της Trenitalia. “Με τη νέα λύση της SAP, αναμένουμε μείωση του κόστους συντήρησης κατά 8 έως 10%, ποσοστό ιδιαίτερα σημαντικό για την εταιρία μας.
Χρησιμοποιώντας τα predictive analytics της πλατφόρμας SAP HANA®, το σύστημα της Trenitalia έχει τη δυνατότητα να επεξεργάζεται ένα τεράστιο αριθμό λειτουργικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο μέσω αισθητήρων και smart assets. Επίσης, η λύση παρέχει μοντέλα πρόβλεψης που βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι μηχανές (machine learning), δίνοντάς στους υπεύθυνους της Trenitalia τη δυνατότητα για διορθωτικές κινήσεις όσον αφορά τη συντήρηση, ώστε να αποφεύγονται απρόβλεπτες καθυστερήσεις.
Η λύση επιτρέπει στην Trenitalia να συνδέει δεδομένα που προέρχονται από τον ίδιο τον εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα μηχανές, μπαταρίες και φρένα, με μοντέλα που αφορούν τον κύκλο ζωής τους, τη φθορά ή άλλους δείκτες βαθμού απόδοσης. Περισσότερα σχετικά με τον τρόπο που η Trenitalia χρησιμοποιεί τις δυνατότητες των predictive analytics μέσω της πλατφόρμας SAP HANA μπορείτε να δείτε σε αυτό το βίντεo.
Το δυναμικό σύστημα διαχείρισης (maintenance management) της Trenitalia αποτελεί μέρος της έμφασης που δίνει η εταιρία στην καινοτομία με στόχο τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας για τον πελάτη. Το εταιρικό πλάνο του FS Group για την περίοδο 2017–2026 περιέχει πρωτοποριακά projects όπως τις εφαρμογές journey planning και travel companion, analytics, customer engagement και διαχείριση δεδομένων GPS.
Ακολουθείστε το @SAP_IoT και το #SAPIoT στο Twitter για να παρακολουθήσετε βασικά σημεία της εκδήλωσης μέσω του Periscope.