2310716172 info@greekinformatics.gr

Επιστολή του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Αν. Κρήτης για την μη ισότιμη αντιμετώπιση των Πληροφορικών

GreekInformatics Εκπαίδευση Επιστολή του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Αν. Κρήτης για την μη ισότιμη αντιμετώπιση των Πληροφορικών

Εκπαίδευση

Επιστολή του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Αν. Κρήτης για την μη ισότιμη αντιμετώπιση των Πληροφορικών

image_pdfimage_print

Ο Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης έστειλε επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ, με θέμα την “μη ισότιμη αντιμετώπιση των Πληροφορικών”.

Η Επιστολή αναφέρει:

Το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε την Παρασκευή 19/5/2017 στη Βουλή σχέδιο νόμου με τίτλο “Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης”. Στο σχέδιο νόμου αυτό εισάγονται αρκετές αλλαγές στον τρόπο ορισμού των Διευθυντών σχολείων και μονάδων εκπαίδευσης, αλλά συνεχίζει να υπάρχει η υποτιμητική και άνιση αντιμετώπιση προς τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής σχετικά με τη μοριοδότηση γνώσης βασικής χρήσης υπολογιστή.

Το Υπουργείο επιλέγει να διατηρήσει σε ισχύ την παράγραφο 2 (στ) του άρθρου 19 του Ν. 4327/2015 βάσει της οποίας οι επιμορφωμένοι σε ΤΠΕ Α’ επιπέδου (βασική χρήση υπολογιστή) παίρνουν 0.5 μόρια ενώ αποκλείονται βάσει νόμου οι Πληροφορικοί από τη μοριοδότηση αυτή.

Προφανώς συνεχίζεται ο εμπαιγμός, ο υποβιβασμός και η μη ισότιμη μεταχείριση ενός ολόκληρου κλάδου εκπαιδευτικών για τις θέσεις ευθύνης. Δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε ξανά ότι οι σπουδές μας δεν είναι η βασική χρήση υπολογιστή, που άλλωστε την αποκτούν όλοι οι συνάδελφοι με 48 ώρες (!) σεμιναρίων, στα οποία διδάξαμε εμείς, ούτε να ξαναπούμε ότι οι Πληροφορικοί αποκλείστηκαν από το Α’ επίπεδο (προφανώς επειδή θεώρησε το Υπουργείο ότι έχουν τη γνώση του Α’ επιπέδου) και τους δόθηκε δικαίωμα συμμετοχής απευθείας στο Β’ επίπεδο.

Αλήθεια, που βρίσκεται η ισονομία και η ισότιμη μεταχείριση όλων των εκπαιδευτικών, όταν για την ίδια θέση το σύνολο των μορίων που μπορεί να φτάσει κάποιος είναι Χ, ενώ για τους Πληροφορικούς βάσει νόμου είναι μισό μόριο λιγότερο (Χ – 0.5);

Μοναδική πλέον διέξοδος είναι η προσφυγή του κλάδου στα διοικητικά δικαστήρια και η λύση του θέματος αυτού με τον πλέον προσφιλή για το Υπουργείο τρόπο των τελευταίων ετών (προσφυγή και δικαίωση στο ΣτΕ).

Καλούμε τον Υπουργό να άρει έστω και με παρέμβαση της τελευταίας στιγμής την άνιση αυτή μεταχείριση προς τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.

 

Το ΔΣ του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης

http://www.plirankritis.gr

image_pdfimage_print